2B LO
FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

z góry dzięki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona Gwna -> Co w trawie piszczy ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Organizm wielopostowy



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 8:06, 07 Kwi 2014 
Temat postu: z góry dzięki

juz jest po ale było cieżko bo mi sie na stole zachciało zacząć umierać ale niezniszczalna jestem i dałam rade to pewnie dzieki tej glukozie co piłam eh cztery szklanki naraz to za duzo ale pomogło!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
jeśli nie to już niestety twoja decyzja co zrobisz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla zdrowia i samopoczucia znacznie lepsze efekty daja diety na ktorych relatywnie szybko gubi sie kg. [link widoczny dla zalogowanych] pilotka sympatyczna, a przesiadka nie była taka zła - w końcu bilety też nie są najdroższe.
5 min. dziewczyny ja tez mam do zorganizowania wieczor panienski ale nie wiem od czego sie zabrac... dzieki peonia, juz coraz lepiej po akupunkturze, spalam 6 godzin Jezeli jestes w pelni zdrowa osoba, to moze teraz zrob glodowke do 2 przelomu kwasicznego (czyli okolo 3tyg), a nastepna, za rok zrobisz 30dniowa? Ja mam tak pocieniowane i się super kręcą. [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo dziewczyny narzekają jesli nie znasz tematu dziewczyno nie pisz NIC!!!!!! jak zmiescic w sobie litr wody? to są jakieś łagodne i złośliwe torbiele? groblewska@olinkowy-og rodek.pl Witajcie, Potem z tyłu ciach, ciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja koleżanka miala mniej wiecej takiej samej dlugosci wlosy co ty.
[link widoczny dla zalogowanych]
gadu gadu 22011649.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakieś miłe doświadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tysiące ludzi żywi.się złym jedzeniem i są zdrowi [link widoczny dla zalogowanych] A Marcin to już chyba wcale na forum nie zaglada
kurde no faktycznie a już myślałem ze to jakies oszustwo. A co to za lekarz? Powtorki chyba sa w niedziele kolo 24.00 ale sprawdz w programie, wiedzialem ze ona jest zwariowana ale ze az tak - gadala z mopem, tanczyla, smiala sie z byle czego i strasznie nie wyraznie mowila... Trzymajcie kciuki !! pozdrawiam i gratuluje przyszłym mamom i już mamusiom [link widoczny dla zalogowanych]
dwie sa ladne (dziura po zębie chyba się zrasta nie wiem nie widzę) Zrobila to naprawde dobrze...tylko trzeba duzo o nie dbac...codziennie myc i stosowac przerozne odzywki poniewaz bez tego sa matowe...normalnie tak jak u lalek Barbie. Mam 55 lat i pogodzilem sie z tya choroba ,ale gdy czytam o moich mlodszych kolegach i koleżankach jakie historie opisują to szczerze wam wspołczuję . swoją drogą... [link widoczny dla zalogowanych] mieszkam w Anglii i mam problem z pająkami,zawsze się ich bałam ale w ubiegłym roku kropla się przelała,biorąc prysznic wycierałam się ręcznikiem i na twarzy został mi pająk był ogrąmny przynajmiej z tak bliska wydawał się 100 razy większy,zaczełam krzyczeć i zrzucać z siebie tego potwora dobrze że mąż był to go utłuk,ale długo niemogłam dojśc do siebie,od tej powy mam jeszcze większą fobie ,pozakładałam już moskitiery w oknach ale znowu się pokazały ,o nawet wczoraj jak myłam naczynia to koło mojej nogi wedrował jeden córka złapała go do słoika żeby pokazac tacie a ja wybiegłam z domu i przez godzine niechciałam wejść do niego.Niewiem co moge jeszcze zrobić żeby się ich pozbyć.ostatnio jak mnie niebyło to maż wypsikał raida całego a i tak po tygodniu zaczeły się pojawiać .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedyś oglądałam, krótki jakiś, kamera złapała ich na moment - są zupełnie inni, serialowa Marysia -czyli w realu Aneta nie mówi wolno, nie robi buzi w ciup i nie nadyma się.
[link widoczny dla zalogowanych]
mandarynkowy sen ciebie chyba rodzice skrzywdzili dając ci imie jak masz na imie Kazia czy wiesia?ty to raczej chcąc czy nechcąc jesteś w centrum uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za tydzien powtarzam badanie, mam nadzieje, ze bedzie juz dobrze Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Jednak na ten preparat jeszcze nie trafiłam.
Znajdź sobie innego osła ofiarnego. Rezultatow takiego zycia nie bierze sie rowniez zbyt powaznie. Ciekawe czemu.... Ja natom ist nie mam praktycznie w ogole gornej wargi. Można. [link widoczny dla zalogowanych]
coraz mniej lekkiej czasem smiesznej lektury a wiecej powaznych problemow. Iwonko odpisałam właśnie przed chwilką, mam nadzieje, że nie za późno Panie u Ireny Eris w Promenadzie - mega czysto i profesjonalnie Obchodził się z tym delikatnie (w przeciwieństwie do tych poprzednich, którzy mi naciskali tego palca z całej siły). masz tu mojego mejla dolla[małpa]interia.eu .Z gg raczej nie korzystam troche zawodny jak dla mnie Ale na pewno są osoby które skorzystają... Wy wiecie jak zaczeliście i skonczyliscie, ale w trakcie popełniacie same błedy, głodówka zamiast byc przyjemnoscia jest czymś w waszych oczach co wymaga stałej kontroli, panowania nad soba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

10 mln ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
a do tego polaków w moim miescje malo.A ja szukam i szukam i szukam i znalesc nie moge.mam 1kolezanka ale pracuje i nie ma czasu. czy polskie telrfony komórkowe NOKIA będą działały w stanach zjednoczonych?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem w ciąży i lekarz przepisał mi ten lek,nie wiem co robić [link widoczny dla zalogowanych] Najlepiej np byc przez 2 tyg na warzywach, owocach, kaszach, pozniej post, pozniej 2 tyg wychodzenia.
Co za moralnosc! Media sa silnie opiniotworcze, promuja swoich ulubiencow. jak mozna cos takiego powiedzieć!!! Niedlugo koncze A6W i trzeba zrobic 5 tyg. Krokiety są rewelacyjne. [link widoczny dla zalogowanych]
40 już nie w każdym rozmiarze się dostanie, 41 tym bardziej, a za 42 (mój numer) trzeba się porządnie nachodzić... Nie wiem. Czy moze ktos sie orientuje, gdzie we Wrocławiu można przedłużyć ważność książeczki od ręki, tzn.bez badań? Ja też uważam , że to super, że masz takiego Kogoś (zakonnika) z którym tak dobrze się rozumiesz, tym bardziej teraz kiedy rozstałaś się z chłopakiem. Szkoda tylko, ze brak nieco argumentów towarzyszących temu stwierdzeniu.. jakie mldsze dziecko? koniec płaczu i użalania sie nad sobą !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona Gwna -> Co w trawie piszczy ... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme  Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin