2B LO
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

a w jakim mie┼Ťcie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona G│ˇwna -> Co w trawie piszczy ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Organizm wielopostowy



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 11:57, 07 Kwi 2014 
Temat postu: a w jakim mie┼Ťcie?

Je┼╝eli chodzi o ciuchy, to trzeba nosi─ç spodnie szerokie [moje musz─ů mie─ç ok 1m szeroko┼Ťci!], najlepiej dzwony.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytacie jakie┼Ť bzdury w gazetach i opieracie si─Ö na tym dziwi─ůc si─Ö dlaczego si─Ö nie przyznaje do operacji... Od stycznia 2010 do konca maja 2010 zarobilem 5.500zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka lat temu poznalam chlopaka, Wlocha,postanowilismy ze soba zamieszkac i tak tu przyjechalam.Mam 25 lat.Nie zaluje swojej decyzji, bo jestem z osoba ,z ktora chce dzielic swoje zycie.Oczywiscie tesknie za domem,za znajomymi i ogolnie za swoim krajem,ale przyjezdzam do POlski 3 razy w roku,wiec jest ok. [link widoczny dla zalogowanych] jak juz bylo widac glowke Malutkiej, to ktos \skoczyl\ po lustro, zeby moja siostra tez mogla ja zobaczyc!!!
Wiele kobiet tak ma? gruba to tak jak ja Dzieki OliOliwia ja mam tyle termin├│w co objaw├│w ci─ů┼╝y generalnie trzymam si─Ö terminu 8 lipca - m├│j lekarz m├│wi , ze 13 .. A ja nadal czekam do ko┼äca miesi─ůca z testem,cho─ç w─ůtpi─Ö ┼╝yby co┼Ť z tego wysz┼éo,test juz czeka i strasznie mnie kordzi [link widoczny dla zalogowanych]
Juz nie wspomne o efektownej bieliznie w chwilach...hmmmm Ja czuje sie jak 300% kobiety i nie sadzilam ze powinnam sie wstydzic tego ze wygladam jak modelka z katalogu. ,nie moge patrzec na jedzenie zjad┼éam rano kawa┼éek sledzia i teraz aktivie normalnie odrzuca mnie od jedzenia i 3 dzie┼ä a ja nadal mam te 2 czekolady i 2 batoniki szok ze tak d┼éugo sie utrzyma┼éy ,zobaczymy co dalej a i wiecie co moze bedzieci sie smia┼éy ale ja czuje ten 1 kg poniewaz czuje si─Ö taka nienajedzona i lzejsza hahahahahah Publiczne podziekowania dla le rety...! Juz zdaje sie raz sie oglaszalas.Duzo dziewczyn zostawilo swoje maile a odpowiedzi nie ma do dzis... A ja mog─Ö si─Ö do┼é─ůczyc, mimo ┼╝e mam 25 lat ? Nie znosze tego. Na pewno to nie jest No Mercy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawe jest to, ze byl on dosyc duzy, a byl w stanie schowac sie do bardzo malej szczeliny.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jestem 2 miesiace po wycieciu blizny z nogi, jest ok bo blizna ma 1mm szerokosci, ale za to zrobilo mi sie zaglebienie w nodze, nie widac tego prawie, ale czuc jak sie dotyka Po OPERACJI Ty nie masz czego┼Ť takiego? i hold me for a while
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] giczne-zwalczanie-bezsennosci/ to po leki na bezsenno┼Ť─ç powinno si─Ö si─Öga─ç w ostateczno┼Ťci, czyli w przypadku, gdy zawodz─ů wszelkie naturalne metody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

owoc├│w, chleba, makaronu, zb├│┼╝, warzyw bogatych w skrobi─Ö, nabia┼éu poza serem, ┼Ťmietan─ů i mas┼éem. [link widoczny dla zalogowanych] Poza cholesterolem cukrem no i tym Ca ,kt├│re sa raczej nie zbyt dobre, to morfologie og├│lna i pr├│by watrobowe sa dobre.
No bo jak przegral voldemort to mu się nic nie stało, bo niby był po stronie dumbledora, a jakby tak przypadkiem strona dumbledora przegrała to on przecież był po stronie voldemorta. Bo wiecie... Czy żeby dostać się na podyplomówkę trzeba mieć ukończone studia prawnicze lub ekonomiczne albo techniczne??? moje mycie wyglada zwykle tak: a poza tym jesli tam nikogo nie znasz to nie licz na to ze jakis polak ci pomoze radze lepiej liczyc na siebie oczywiscie nie generalizuje ale tak juz jest [link widoczny dla zalogowanych]
my byli┼Ťmy w kinie na 3 d super sprawa , Dla zainteresowanych tak─ů witaminke daje linka gdzie mo┼╝na zakupi─ç ten produkt : szok , gratuluje. Wcze┼Ťniej my┼Ťla┼éam, ┼╝e usta mo┼╝na powi─Ökszy─ç tylko poprzez wstrzykiwanie botoksu, lub jeszcze bardziej inwazyjne metody. zastanawiam si─Ö czy mo┼╝e ich nie przefarbowa─ç albo rozja┼Ťni─ç ..... Jak nasila mi sie objawy to p├│jde do lekarza znowu... Wszystko na ten temat :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pi─Ökny efekt jak na miesi─ůc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci─ůg dalszy ....w mys┼éowicach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszyscy na wszystko bucz─ů a Bydgoszcz milczy. [link widoczny dla zalogowanych] ja tylko dodam, ┼╝e warto si─Ö czym┼Ť wspom├│c przed ─çwiczeniami, ┼╝eby raz, mie─ç wi─Öcej energii, a dwa, przyspeiszy─ç spalanie t┼éuszczu.
KOCHANE PRZYSZŁE MAMUSIE I JUŻ MAMUSIE. [link widoczny dla zalogowanych] Ja sie zapisalam na silownie przy jednym z duzych klubow.Przewijaja sie tam rozni panowie, studenci i nie tylko....jest tam basen i sauna... Mam pytanko mam kolczyka od 5 dni i mam lekko czerwone koło kuleczek kolczyka mam z titana . I dużo wody niegazowanej. [link widoczny dla zalogowanych]
Ma┼ée paj─ůczki zabijam od razu, bo boj─Ö si─Ö i brzydz─Ö. \Careless Whisper \ George Michael Farbowane na ten kolor od dawna. Niektore gwiazdki tez sa piekne z natury, wiec nie przesadzajmy, ze kazda musi byc zrobiona by ja moc uznac za pieknosc. ciekawosc ludzia a skoro jestesmy anonimowi... Ja wczoraj mia┼éam przekopany dzie┼ä.By┼éam w Urz─Ödzie Pracy i inne sprawy poza┼éatwia┼éam.Nalata┼éam si─Ö po mie┼Ťcie,┼╝e nogi odpada┼éy.A w domu maluchy tak dawali czadu,ze mia┼éam do┼Ť─ç. je tam goszcze czasem jeszcze dla otarcia ┼éez
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi o to czy to normalne ze przy zapaleniu jak tabletka mi juz troche wyplywa to przy wargach sromowych mnie zaczyna to piec?
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena też nie jest tragiczna... po 2 tyg przeszło miałam spokój 3 tygodnie robiłam usg i wszystko ok!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] naturalny powiększacz ust i nie mogłam się oprzeć, żeby go nie zamówić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oktavko-----wed┼éug om mia┼éam termin na 25.09 i na ten dzien umowi┼éam sie na cc z dr.Czyli to by┼é 40 tydzien skonczony,jak juz pisa┼éam dr namawia┼é mnie na sn i dlatego tak zwleka┼é z t─ů cc.A dotego od10.09 by┼é na urlopie wiec umowilismy sie na 25.09.Ale zjawi┼éam sie w klinice ze skurczami i z 6 cm rozwarciem dzien wczesniej i doktorek jecha┼é w┼éasnie do domu,moja niunia jakby wiedzia┼éa ze nie nale┼╝y wczesnie j wychodzic na ten swiat i poczeka┼éa na lekarza az wroci z urlopu,tak zartowalismy w klinice z lekarzem hehe. [link widoczny dla zalogowanych] by nie wiedzie─ç do ko┼äca czemu tak si─Ö sta┼éo
sytuacja przemy┼Ťlana!!!!postanowi┼éam chodzic z odrostami Niestety, ale zawiod┼éam si─Ö na tak chwalonym tu Michale Czernikiewiczu. Najchetniej osob─Ö, kt├│ra sama ma odchowane dzieci, niepal─ůc─ů. W moim Trade te┼╝ my┼Ťleli┼Ťmy nad tym tematem ale nic nie wypali┼éo.Jak kto┼Ť co┼Ť wymy┼Ťli to prosz─Ö o meile a pozatym musz─Ö ko┼äczyc bo ju┼╝ ledwo zipi─Ö taki zapi***z dobrze ┼╝e si─Ö troch─Ö och┼éodzi┼éo.Pozdrawiam wszystkich wyzyskiwanych przez ┼╗ywca. czyzby nikt nie dba┼é o siebie??? [link widoczny dla zalogowanych]
Przemy┼Ťl to lepiej dwa razy. dzien dobry wszystkim Co innego jest przyjechac na wakacje i spinac sie zeby dostac jakolwiek prace, a co innego planowac gdzies zycie na powaznie. A i taka drobna rada z do┼Ťwiadczenia: My nie mamy tego szczescia Julii i wynajmujemy mieszkanie. Ale dla mnie najwa┼╝niejsze jest, ┼╝eby wszystko by┼éo dobrze z dzieckiem i ze mn─ů, ┼╝eby nie by┼éo komplikacji. Fabienne jest ┼éadne, to chyba francuskie imi─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem dalczego..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona G│ˇwna -> Co w trawie piszczy ... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme ę Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin