2B LO
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

Caly czas sledze topik moze juz sie tak nie udzielam jak na

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona G│ˇwna -> Co w trawie piszczy ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Organizm wielopostowy



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:29, 10 Kwi 2014 
Temat postu: Caly czas sledze topik moze juz sie tak nie udzielam jak na

dzieki :* jak moje blizny po pieprzykach za pare miesiecy beda nadal widoczne to sobie zrobie taki makijaz permanentny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym sama korzystam z ich usług od wakacji i nigdy nie wyszłam niezadowolona, w Bytomiu na przykład nie ma takiego salonu a przeszłam wszystkie w zdłuz i w szerz. pozdrawiam
zalecil stosowanie dermatixu lub veradermu przez okres 3 miesiecy 3 razy dzinnie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Patryk to taki diabel!!!Oboje z mezem nie mamy juz do niego cierpliwosci...Nie slucha wcale,patzry na Ciebie i sie smije jak kazesz mu cos zstawic.
Mysle ja zastosowac, i mysle ze jezeli ja troche urozmaice to mi sie uda .
[link widoczny dla zalogowanych]

To prawda ┼╝e poziom jest bardzo wysoki i do matury przygotowuj─ů rewelacyjnie - jak dot─ůd to z tego liceum by┼éa stuprocentowa zdawalno┼Ť─ç na Akademi─Ö Medyczn─ů. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] o.html#ListaKomentarzy
jakimi - dzieki za racjonalna odpowiedz TEKST PRZEPROSIN za niewlasciwe wlaczenie dra A. Bieganie calkiem, calkiem...zadyszki juz nie mam, ale oprocz poprawy kondycji nic sie nie zmienia(czyt.waga stoi)...Chyba musze sobie od ust odejmowac, zeby cokolwiek zrzucic...Teraz biegamy 3 razy w tygodniu. Midge Ure Fakt nie jest rozowo. [link widoczny dla zalogowanych]
gruba gratuluj─Ö ci tych 6,7 zrzuconych kilogram├│w i oczywi┼Ťcie zazdroszcz─Ö (w pozytywnym tego s┼éowa znczeniu). dzi┼Ť z braku laku (a raczej czystych rzeczy) si─Ögn─Ö┼éam po spodnie, kt├│re jeszcze dwa tygodnie temu zdecydowanie nie le┼╝a┼éy, opina┼éy si─Ö tak nieapetycznie. Mam ca┼éa tarczyc─Ö ogromn─ů - lekarz powiedzia┼é, ┼╝e mam szyje jak polski pi┼ékarz , kt├│ry ca┼ée ┼╝ycie odbija pi┼ék─Ö g┼éow─ů. Codice fiscale juz mam. czy to naprawde boli????? [link widoczny dla zalogowanych] O CZYM MNIE INFORMOWANO ZA KAZDYMRAZEM KIEDY SIE TAM ZAP[SYWALAM
Ja od pocz─ůtku chcia┼éam prywatnie.Uwa┼╝am,ze to nie jest jaka┼Ť fanaberia z naszej strony.Je┼╝eli mamy tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç,to czemu nie skorzysta─ç.Zawsze to milej rodzi─ç w lepszych warunkach,bez niczyjej ┼éaski i gronkowca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Torebk─Ö ry┼╝u podzieli─ç na kilka porcji i do ka┼╝dej doda─ç co┼Ť innego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz chodzi do terapeuty.
[link widoczny dla zalogowanych]
To tyle.Pozdrawiam
A kiedy spodziewana@?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mocne wi─Özi zostawi┼éam w Polsce i bardzo mi ich brakuje W sensie towarzyskim jest cienko, mieszkam w malutkiej miejscowo┼Ťci, wi─Öc wiesz jak to jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
a po ich zako┼äczeniu gwarantowany efekt jojo I na co to komu.i tak po zakonczeniu g┼éod├│wki zacznie znowu je┼Ťc to jad┼éy┼Ťcie przed g┼éod├│wk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e dlatego, ┼╝e nia mia┼éa jakich┼Ť patologicznych zanieczyszcze┼ä, jedynie kamie┼ä zbiera mi si─Ö na dole, po wewn─Ötrznej stronie jedynek.
Polecam fanom dobrego rocka i tym, co czuja tamte dolujace, szare klimaty....

maja 24 my┼Ťle ┼╝e ka┼╝da z nas inaczej podchodzi do tematu...ja chc─Ö mi┼éo zapami─Öta─ç dzie┼ä w kt├│rym moje dziecko przyjdzie na ┼Ťwiat wi─Öc nie przekonasz mnie do tego ┼╝e warto urodzi─ç w pa┼ästwowym szpitalu...gdzie piel─Ögniarki i po┼éo┼╝ne robi─ů ┼éaske ┼╝e wog├│le pracuj─ů i traktuj─ů kobiet─Ö rodz─ůc─ů jak z┼éo konieczne..nie rozumi─Ö r├│wnie┼╝ sformu┼éowania ┼╝e maj─ů pretensje ┼╝e kobieta nie potrafi przystawi─ç dziecka do piersi a od czego one s─ů w tym szpitalu?? [link widoczny dla zalogowanych] W przyapdku osob ze schorzeniami to masz racej ,oni powinni byc pod kontrlola lekarza ,chodzi o jakies powazniejsze choroby.Moga byc rownie dobrze pod opieka lekarza rodzinnego
:/ Niepotrzebnie zosta┼éa zasiana panika. Za godzin─Ö dzwoni co ze mn─ů, ja na czworaka (bo tak mi by┼éo najlepiej) m├│wi─Ö, ┼╝e jeszcze czas, ale czy jest daleko - on , ┼╝e dosy─ç, stoi na s┼éupie, no to ja - to jak b─Ödziesz mia┼é kurs to dopiero zjed┼║, ja poczekam. no bo raz lewy ┼éokie─ç do prawego kolana a nast─Öpnie prawy ┼éokie─ç do lewego kolana, wi─Öc to tak jakby takie skr─Öty #3 minuty to i tak calkiem niezle. Mnie pani doktor zalecila bra─ç przez 10 dni rano i wieczorem. [link widoczny dla zalogowanych]
Do uzywania sobie na niemuzulmankach wzywaja islamskie autorytety moralne. [link widoczny dla zalogowanych] Jakie sa przeciwskazania do tego zabiegu? j.) na dob─Ö w trzech dawkach podzielonych od chwili rozpoznania toksoplazmozy a┼╝ do rozwi─ůzania (niekt├│rzy zalecaj─ů 20-dniowe cykle leczenia z 20-dniow─ů przerw─ů). KlaudiaD, ja mam rekonwalescencj─Ö do marca, fajnie by by┼éo, gdyby n nawet nie normalnie, szczuplo tylko chudo ? Nie mog─Ö zje┼Ť─ç mniej,bo ─çwicz─Ö- chyba tylko tak pozb─Öde sie wrednego cellulitu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja używałam sterylizatora toomy tippy,byłam bardzo zadowolona.
Podobno te┼╝ nie jest to drogie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to zmeczenie sorki .
[link widoczny dla zalogowanych]
A w czasie okresu też jest fajnie... Bardzo mnie to rozbawiło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie jakichkolwiek w─ůtpliwo┼Ťci zwi─ůzanych z gojeniem prosz─Ö o pilny kontakt z gabinetem.
- DZI─śKUJ─ś BARDZO BARDZOOO MOCNO - wys┼éa┼éam 40 maili tak jak m├│wili┼Ťcie i w sumie zapomnia┼éam o ocalej tej sprawie, bo tak naprawd─Ö nie wierzy┼éam w to, a te 5 z┼éotych to jeszcze nikogo nie uratowa┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ze placi to dobrze ... [link widoczny dla zalogowanych] Polecam artykul o Dr.
Kiedy┼Ť te┼╝ panikowa┼éam i nie mog┼éam ich zabija─ç, do momentu gdy nie zamieszka┼éam sama i by┼éam zmuszona z nimi walczy─ç solo . wiedzia┼éam, ┼╝e w nast─Öpstwie operacji d┼éugo nie b─Öd─Ö mog┼éa np tanczy─ç wi─Öc.. Cz─Östo Panie pytaj─ů, a ja podpowiadam jak─ů fryzur─Ö wybra─ç, jaki bukiet by┼éby odpowiedni. r├│wnie┼╝ poprosz─Ö o wszelkie informacje na ten temat dzi─Ökuj─Ö Kontakt [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tak sobie mysle, ze jesli dziewczyny chc─ů sobie powiekszac usta dla facetow to chyba nie ma to sensu bo codziennie na kazdym kroku przekonuje sie do tego, ┼╝e dla facetow nie liczy si─Ö buzia tylko cia┼éo OPALONE a buzia moze byc nijaka, dla nich to jedynie biust mozna sobie powiekszyc bo ust i tak pewnie by nie zauwazyli wiec chcialam tylko powiedziec, ze ja marz─Ö o duzych ustach, zeby sama sobie sie podobac Idzie wiosna i zaczyna sie problem niestety, wiec jesli kiedykolwiek obilo sie wam cos o uszy piszcie i L. A jak u Ciebie? ;> witam, chcia┼éam wam serdecznie ODRADZI─ć pani─ů Barbar─Ö z atelier Bernady. 18.05.06 10:53 Wiek:
S─ů te┼╝ tacy, kt├│rzy w przyp┼éywie desperacji si─Ögaj─ů po leki uspokajaj─ůce lub nasenne.
- Jacka Poniedziałka
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Po zatruciu zęba spuchł mi policzek i ogólnie strasznie bolało, więc zadzwoniłam do kliniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo ja nie widze.
[link widoczny dla zalogowanych]
IgM - 0,76 ( nieokre┼Ťlona przy zakresie mi─Ödzy 0.68 a 1 )

od stycznia ch─Ötnie zaopiekuj─Ö si─Ö jeszcze jednym dzieckiem powy┼╝ej w wieku powy┼╝ej roku.wszystkie potrzeby dziecka postaram si─Ö dostaosowac do wymog├│w jakie mialo dotychczas czyli godziny jedzenia godziny snu spacer itd .
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze ma czyste r─ůczki), ale zanim
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chocia┼╝ nie wiem czy w twoim przypadku , sprawy nie posun─ů si─Ö za daleko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak tamto do┼Ťwiadczenie by┼éo tak koszmarne, a dolegliwo┼Ťci tak dojadaj─ůce, ┼╝e nie odwa┼╝─Ö si─Ö tej┼╝e antykoncepcji odstawi─ç chyba ju┼╝ do klimakterium (jestem p├│┼║n─ů trzydziestk─ů).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://guzzi-usate.joyubb.biz/ [/url] [url]http://carrefour-servizio-cliente.ytxxxk.biz/ [/url] [url]http://accessori-malaguti.ytxxxk.biz/ [/url] [url]http://rivestimento-bagno-rustico.hdywtl.biz/ [/url] bfdd7bec9230a10317341e982495b689 [/url]

[link widoczny dla zalogowanych] ews&file=article&sid=5909&alt=54 [link widoczny dla zalogowanych] za miesi─ůc b─Öd─Ö w 36 tyg, wi─Öc to dla mnie olewanie pacjentek...
Hej dziewczyny zn├│w ja ;] niestety dziurka mi ropieje ale tylko w ┼Ťrodku mog─Ö ta rop─Ö wyciska─ç. musz─Ö sobie powt├│rzy─ç, bo to ju┼╝ rok p┼éaci┼éam 100 z┼é razem z kamieniem Witam, Jestem m┼éod─ů, weso┼é─ů i pomys┼éow─ů mam─ů 2-letniego Mateuszka Zaopiekuj─Ö si─Ö Dzieciaczkiem u siebie w domu. No i by┼éam u p. [link widoczny dla zalogowanych]
np. Jest to m┼éody Ksi─ůdz tylko taki raczej zamkni─Öty (niestety nie u┼Ťmiecha si─Ö, nie macha, nie jest tak otwarty jak Tomek ULLI Ale w┼éa┼Ťciwie si─Ö nie znamy, po kol─Ödzie nie by┼é u nas . To forum dla kobiet, ciekaw ile pa┼ä tutaj pisz─Ö bo widz─Ö ┼╝e niewiele....bo chyba niewiele ich w G┼╗ jest... - a w biodrach tyle co J.Bergmann, J.Flank, E.Wachowicz i A.Spieczy┼äska (.......) Witam wszystkich Nie spodziewa┼éam si─Ö takiego odzewu Zaraz po kolei wszystko sobie przeczytam i co nieco popisz─Ö. pzynajmniej jest wiecej ciala do kochania a i jeszcze jedno frajerki... Ja za┼╝ywam do┼Ťc du┼╝─ů dawke bo 2 tabletki dziennie i jestem ciekawa ile musze jeszcze to za┼╝ywac??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jaa nie mog─Ö
Nawet deichmann ostatnio sprowadza jakei┼Ť ma┼ée 42, bo kiedy┼Ť to by┼éy dobre, ale teraz to padaka, normalnie PADAKA!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasy 2BLO Strona G│ˇwna -> Co w trawie piszczy ... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme ę Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin